Woods sili ona lelei mo le ogaumu fafie

bty
Wood o se siʻosiʻomaga faauo auala o le fausiaina vevela i totonu o se fale pe a fai o le saʻo fafie e faʻaaogaina i le fafie fafie.
O matou laau e maua mai le okesene i le ao e ala i le photosynthesis ma le carbon dioxide i po, o le susunuina o fafie matou te le o aʻafia i le paleni o le natura peʻa faʻapea o laau e tatuu i lalo ua suia e le tuputupu aʻe fou i le tutusa fua.
O laʻau malo e sili atu le lapopoa nai lo laʻau mālū e pei o le pisi ma aʻo latou faifai lemu o le fafie e tau leai ni ea ma mafua ai ona faʻaititia le vai. O lona uiga o le taua calorific i tuutuuga o le vevela e sili maualuga i luga o le hardwoods oʻo i le 80% ae o le softwoods ono mafai ona i ai se tau taua e oʻo i le 40%. O le maualuga o le tau taua o fafie ua susunuina i totonu o se ogaumu fafie o le sili atu foi lea ona maua maualuga maualuga vevela i totonu o le fafie fafie ma o lea o le mama mama ma le itiiti ifo le filogia i lo tatou ea.
O aso nei o laʻau sili ona lelei mo lau ogaumu fafie mafai ona faʻatau ma tuʻuina atu i lou fale i se aofaʻiga tele lava tuʻusaʻo mai se faʻatoʻaga laʻau. O nei faʻatoʻaga e masani ona faʻapitoa i le olaola o laau faigata, tipiina ma toe totoina i le taimi e tasi. A maeʻa le tataina o fafie ona tipiina lea i le lapoʻa e tusa ma le 300mm x 100mm ma faʻasasaina e faʻaaoga ai le faʻamagoina o le kiln. i le maketi.

Taimi Post: Jul-29-2020